Why Idiots Should Never Own Sharp Blades

sh0ck User Avatar
sh0ck
7,520 Views 7 years ago

Newest Additions

Stunner girlfriend makes him a very lucky man YouTuber's Foursome Sex Tape LEAKED Going bareback with an Asian escort? GOOD LUCK Amber Blank is BACK: And she's fucking her fans BUSTED! Now she's gotta do something for him... Would You Hit it? The DEEPER he goes, the HOTTER this gets!

Best of the Web

She'll regret letting him film this forever Over-confident teen will take any cock "I show my friend my dick and THIS happens" DAMN SON! Now THAT is an ASS! Strip club bachelorette party goes too far Personal trainer perving on his teenage client Memorable sex tape with a beautiful GF

14 Comments

Commenting as
1000
OMG +0 Points August 11, 2010

"Hold your hand up!" Now it'll take you an extra 20 seconds to bleed out.

lilzook +0 Points August 9, 2010

lmfao..straight to favorites

umm +0 Points August 9, 2010

tee hee

ItsKetchup... +0 Points August 8, 2010

That was awesome... Would have been better only of a few fingers would have hit the floor.

Awesome +0 Points August 7, 2010

Once I saw the beer pong table, I pretty much knew this was gonna be bad. And I highly doubt this is fake ophggg

ophggg +0 Points August 7, 2010

fake!

yeh... +0 Points August 7, 2010

oh boy... Tom Cruise said Fuck You back LOL

brooklyngod killer +0 Points August 7, 2010

brooklyn god is a homo.

He sucks 2 week old cum out of male prostitutes assholes.

Do us all a favor and kill yourself you fucking loser.

ATSViper +0 Points August 7, 2010

Wow, who couldn't guess that wasn't going to happen?!

wtf +0 Points August 7, 2010

you would have to swing the blade with your ass to miss that. Use your wrists to control the alignment next time.

Toro +0 Points August 7, 2010

Thats gay

ss +0 Points August 7, 2010

idiots!

brooklyngod +0 Points August 7, 2010

oh si, enough said. oh si

.. +0 Points August 7, 2010

dumb ass crackers

 

Share Content