We Guarantee This Fire Trick Will Get You Laid

sh0ck User Avatar
sh0ck
23,570 Views 7 years ago

Newest Additions

AMAZING things happen with a GF like this "You don't need a girlfriend with a step-sister" WHAT THE FUCK IS PORN DOING NOW? One huge orgasm sends her to SQUIRT TOWN Summer time always brings the BEST sex tapes 5 Amateurs That Make Live Worth Living "Don't bring condoms. We're doing this RAW!"

Best of the Web

Personal trainer perving on his teenage client Memorable sex tape with a beautiful GF She's never doing porn again after this... Libby Smith has some INCREDIBLE tits Her little asshole takes a serious beating 19 minutes of the BEST anal you'll get today! BIG TIT GF makes him cum like a hose

21 Comments

Commenting as
1000
wow +0 Points September 16, 2010

doing this trick you will be ambushed by lots of hot wemminz

wow +0 Points September 16, 2010

3 girls blew me right after i showed them this one of them started licking my ass and another was rolling my ballz around then ones mom came in and started hotdogging me with her daughters friend cuz of this trick if you wear your 3 wolf moon shirt while

blueb +0 Points April 9, 2010

you have to be kidding of course wax can burn because how else do candles work, google "candle tricks" to read about the vapor in this trick.

Vaporized wax huh? +0 Points April 8, 2010

Yea, cause wax is flammable you tard...

HA +0 Points April 6, 2010

it's not rocket science but i like to see the rest of you haters to do cool tricks besides hiding a 12inch cock in your ass, faggots.

Well.. I diddn't know it.. +0 Points April 6, 2010

..nice little party trick

Idbehold +0 Points April 6, 2010

Lol: You fucking tard, it works because there's still vaporized wax traveling up the smoke, thereby allowing a flammable path back to the candle.

lol +0 Points April 5, 2010

to all the n00bs who think they know and say, "oh this is so lame, my grandpa did this when i was a kid" well how is it done then?

B.S. +0 Points April 5, 2010

This is the oldest trick ever, I remember watching my uncle doing the same when I was a 5 y.o. and I'm almost 100

wtf +0 Points April 5, 2010

everyone knows this, including the girls, so noone will get impressed and you wont get laid

fuck my life +0 Points April 5, 2010

Nope, my dick is still dry.

brooklyngod +0 Points April 5, 2010

lame, boring, nexttttttt. oh si

lilzook +0 Points April 5, 2010

oh my its sooo interesting..being sarcastic

WORKS +0 Points April 5, 2010

NO JOKE MAN JUST TRIED AND SHE WAS BLOWING ME!

wtf +0 Points April 5, 2010

HOLY SHIT I JUST GOT MY DICK SUCKED FROM DOING THIS!

. +0 Points April 5, 2010

who ever didn't know that already is an idiot!

Doc56 +0 Points April 5, 2010

Worst yet who or what genius figured this out

Blade +0 Points April 5, 2010

Quick - now find me a girl who agrees to fuck me if I relight a candle from its smoke!

klkk +0 Points April 5, 2010

oh yeah? thats it?

why? +0 Points April 5, 2010

why would that get you laid

Nat +0 Points April 5, 2010

It's not exactly rocket science.

 

Share Content