Slut Girl Starts Fight, Boyfriend Gets KTFO

sh0ck User Avatar
sh0ck
8,536 Views 6 years ago

Newest Additions

Stunner girlfriend makes him a very lucky man YouTuber's Foursome Sex Tape LEAKED Going bareback with an Asian escort? GOOD LUCK Amber Blank is BACK: And she's fucking her fans BUSTED! Now she's gotta do something for him... Would You Hit it? The DEEPER he goes, the HOTTER this gets!

Best of the Web

She'll regret letting him film this forever Over-confident teen will take any cock "I show my friend my dick and THIS happens" DAMN SON! Now THAT is an ASS! Strip club bachelorette party goes too far Personal trainer perving on his teenage client Memorable sex tape with a beautiful GF

8 Comments

Commenting as
1000
Laughing +0 Points October 24, 2010

Fackin' bell ends. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hanz +0 Points October 24, 2010

try to abuse urself nigga

ahh niggas +0 Points October 23, 2010

yeah niggas will be niggas... same old same old

? +0 Points October 23, 2010

What a dumb white bitch.

ME +0 Points October 23, 2010

They are all fucking bell ends.

fsd +0 Points October 23, 2010

Cor the first guy punched him , you head a nice hard cranium thud, but then matey just reacted without getting dazed with a lighter weaker punch on the button , and the aggressor fell like a bag of potatos

che85mor +0 Points October 23, 2010

At least when black people fight, they fucking get down and get to it. None of this "Hit me first, I ain't going to jail" shit.

ATSViper +0 Points October 23, 2010

Its funny to hear the black guy trying to say "want to fuck with me" while sounding like a chipmunk while being on top of that one guy = gay

 

Share Content