Vietnamese Prick Slaps His Girlfriend Around

Newest Additions

"I don't believe in condoms. FUCK ME RAW" The last time I fooled around with my little sister Further proof that all hot girls are fucking CRAZY It's the weekend. You could use some BIG TITS HOT: Spoiled teen ALWAYS gets what she wants You want ONE of them? You gotta take both He just got paid to fuck his best friend stupid

Best of the Web

"Late night booty call with my favorite" If she wants a dick, "NO" isn't an option ANAL is only the START of her problems The devirginizing of a friend's sister These girls made summer so much fun GF cums 3 times before he busts 1 nut I could watch this busty girl fuck all day

13 Comments

Commenting as
1000
Supreme +0 Points June 25, 2010

yawn* I beat my dick harder then Asian Lance Bass slaps. That's just how she fixes her hair, with backhanded bitch slaps

brooklyngod +0 Points June 25, 2010

whatever. oh si

pheskey.. +0 Points June 25, 2010

this vids from singapore dudes........

man +0 Points June 25, 2010

u guys are wrong.

this video is from singapore.

Dude. +0 Points June 25, 2010

Guys who hit women are cowards. If I saw this, I'd put the guy on his back.

WTF +0 Points June 25, 2010

OMG, she is hot, and did you see his sassy little walk, at the end of the vid, thats classic!

nopurty +0 Points June 25, 2010

the homo is pissed off because she stole HIS boyfriend from him.

Fuck +0 Points June 25, 2010

Real tough guy. Dick head

@COr +0 Points June 25, 2010

Its from singapore

. +0 Points June 25, 2010

yeah those gay slaps didnt phase her, atta girl'

lilzook +0 Points June 25, 2010

onviously a homo..but the chick was tuff..she was taking shots left and right..but just kept fixing her hair..lol

cor +0 Points June 25, 2010

its not thailand, its malaysian

wow +0 Points June 25, 2010

i seen this on tv before. it was actually in thailand. that trans probably didn't get the body he wanted so he decides to slap the girl around.

 

Share Content