Rumor Spreading Hoochie Attacked At Bus Stop

sh0ck User Avatar
sh0ck
11,245 Views 7 years ago

Newest Additions

Now THIS is how you fuck a girl! #DOMINATED "if you want it your way, suck your dad's cock" "that time I caught my step-sister masturbating" Hardest anal pounding she's taken in her LIFE 19-year-old hipster taught a HARD lesson The vid that made her the popular girl on campus That body DEFINITELY controls this guy's life

Best of the Web

How do you fuck another girl after this one? Homemade anal sex with a perfect teen Perfect ass makes BF cum in two minutes The kind of ASS you fuck in installments! Who is this? Somebody must have a name Beautiful girl on Chatroulette blown away Two HOT friends put on faptastic show

12 Comments

Commenting as
1000
lol +0 Points January 21, 2010

the family, dont disrespect it.

bluntweedspiderman +0 Points January 20, 2010

fuckin beaners

hater +0 Points January 20, 2010

heres a tip...when a spic is discussing a confliict with you and she keeps looking around to see if there are any cops around...that usually means shes gonna attack..especially when you turn your head as she did. another columbine high in the making.

brooklyngod +0 Points January 20, 2010

she got fucked up son. i guess she will think twice before talking shit again. oh si

Hogleg.. +0 Points January 20, 2010

If I was that poor girl i would hire big Bubba to ass fuck that bitch until she bled to death. What a punk..

ugh... +0 Points January 20, 2010

That little loser will be back on here soon; taking it in the ass just like she took it in the face!

umm +0 Points January 20, 2010

dont disrespect the Hernandez family essay.....

Doc56 +0 Points January 20, 2010

Old vid but lil bunny foo foo got bopped onher head

Too funny +0 Points January 20, 2010

'Don't disrespect the family'...what the hell does she think she just did? Now her family's name is shit...like her.

damn +0 Points January 20, 2010

this shit made me hard

me +0 Points January 20, 2010

ugly girls always picking on the cute ones.mmm

Typical +0 Points January 20, 2010

spics

 

Share Content