Maury Povich Sluts Are Getting Out of Control

Exclusive Shooshtime Offer - Join Brazzers Only 1$ Today !!!
sh0ck User Avatar
sh0ck
13,865 Views 8 years ago

Newest Additions

Her first time ends with a beautiful creampie "uhh... your sister is RIGHT fucking next to us!" What the FUCK? Her teen asshole has seen it all Definitely the best fuck I ever found on Tinder Teaching a young rookie how to take good dick Young mom has no idea what she signed up for That's WIFE material if I have ever seen it

Best of the Web

LOOKIN GOOD AT 19 MORE. WE NEED MORE! SHE'S READY BUSTED! INCREDIBLE TINDER FUCK REALLY? CROSSFIT AND FUCKED

21 Comments

Commenting as
1000
yeah +0 Points August 22, 2010

if you think this is real you're an idiot. "maurly"

haha +0 Points February 16, 2010

You're a dumbass you don't realize this ia a prank video?

bingo +0 Points February 14, 2010

id hit it

right +0 Points February 14, 2010

@ johnc: you sure you aren't part of this "trash society"?

Pete - England +0 Points February 14, 2010

South park one with cartman was better. i'd funk her tho, damb fit!

yahh +0 Points February 14, 2010

hahah her name is

stevie ryan she on you tube

... +0 Points February 13, 2010

damn funny. At first, I thought it was real LOL

dude she is boner popping hot

kylekracker +0 Points February 13, 2010

That was actually really funny.

johnc +0 Points February 13, 2010

ONLY IN AMERICA - It's sad that some people actually think this is real...it's funny, yes, but also could very well be a true story with today's trash society...

LIL E +0 Points February 13, 2010

THAT WAS HOT :]

.,. +0 Points February 13, 2010

...Really? I'm going to be the first one to say this./?... O.k., SHE IS FUCKING HOTT. Damn. If she ate a turd in front of me, I would still fuck her. I don't give... a... FUCK. haha.

lilzook +0 Points February 13, 2010

lmfao..that was funny

Void +0 Points February 13, 2010

I dont even know what to say lol

Doc56 +0 Points February 13, 2010

Glad she left the family's pet dog outta her sex drive

:D +0 Points February 13, 2010

lmao thats the funniest shit i have seen in a long time

chris +0 Points February 13, 2010

ate poop lmao!!! almost sounds real but even maurly is spelt wrong! but funnt spoof!

the real brooklyngod +0 Points February 13, 2010

i love the cock, nothing makes me happier oh si

lol +0 Points February 13, 2010

She ate poop and threw her grandma out the window!

thats a hoe you wanna get with

lol +0 Points February 13, 2010

it almost looks real since those girls on maury's show do talk like that

Lol +0 Points February 13, 2010

I ate some poop it tasted like shit lol

brooklyngod +0 Points February 13, 2010

(oh si)

 

Share Content