Guy Loses His Damn Mind Inside Music Studio

sh0ck User Avatar
sh0ck
6,043 Views 7 years ago

Newest Additions

That ass... THAT ASS MAKES LIFE WORTH LIVING "I'm slowly turning my daughter into a sex slave" Another LEAK from YouTuber 'LenaThePlug' QUIET OR YOU'LL WAKE MY ROOMMATE UP! When the creampie is so DEEP you push TWICE BEST. USER. SUBMISSION. EVER. Did she just fuck a stranger in public?

Best of the Web

AH-MAZING! Super fit teen LOVES being bent over These 4 girls are ready for your worst FUCKING FLAWLESS ONE touch and this virgin calls it QUITS Downside of having a great ass SHE'S IN HEAT!

8 Comments

Commenting as
1000
fake +0 Points March 3, 2010

fake

brooklyngod +0 Points March 3, 2010

whatever. oh si

this guy over here +0 Points March 3, 2010

hey i was amused..it wasnt like omg hahahaha funny.. but it was amusing none the less..plus..im high

random +0 Points March 3, 2010

if you call thinking that was funny/anything near good music...then we have all lost our mind

Doc56 +0 Points March 3, 2010

I made it to :19 and figured nah I dont want to waste the time

lulz +0 Points March 3, 2010

LOL! The singer scared the shit out of the producer..oh man...

Man the Man +0 Points March 3, 2010

I don't get it. He didn't break anything and it wasn't particularly funny, and it was way too long for how unfunny it was.

lilzook +0 Points March 3, 2010

wtf

 

Share Content