Dog Proves Why Not To Mess With His Crew

Exclusive Shooshtime Offer - Join GF Revenge Only 1$ Today !!!

Newest Additions

"bite down on something... this is gonna HURT" Your new favorite girl just fucked her 'brother' Teen of the Week makes wild BEST-OF video "i told you I would take your dick in public" THIS is what being inside 5-star pussy looks like Are you ready to be Internet famous? That just isn't right... but he filmed it all anyway

Best of the Web

STAR ATHLETE BUSTED ONE QUESTION: WHO'S FIRST? FUCKING FLAWLESS! SPYING ON MY NEIGHBOR'S HOT WIFE BEST DAY OF HIS LIFE AMATEUR MEAT MY KIND OF ROOMMATE

16 Comments

Commenting as
1000
LOL! +0 Points July 11, 2015

Well played sir!

Anonymous +0 Points May 5, 2011

Kudos! What a neat way of tihnikng about it.

damn +0 Points June 19, 2010

I like that dog

Haha.. +0 Points June 18, 2010

Funny video, thanks shoosh for making my day!.

lilzook +0 Points June 18, 2010

i would have ran that mother fucker over

brooklyngod +0 Points June 18, 2010

this video did make me lmfao. oh si

lol +0 Points June 18, 2010

friggen hilarious. ATTA BOY!

a dog +0 Points June 18, 2010

Fuck yo car, nigga. Fuck yo car.

Tony Smith +0 Points June 18, 2010

Lol. I like how the dog takes off as soon as he's done being a dick.

Crash Koon +0 Points June 18, 2010

What the hell , when the car does hit some thing does it explode?

umm +0 Points June 18, 2010

lol that was actually pretty funny

pretty much +0 Points June 18, 2010

i would have ran the stupid muts over....fucking dumb shits....running in front of 5 ton vehicles? i;ll let em know whos boss...you take my liscense plate...i take yo life.

darwin +0 Points June 18, 2010

Must be Russia. I can't tell which ones are the animals.

ugh +0 Points June 18, 2010

Good reason to give it a cyanide steak.

ATSViper +0 Points June 18, 2010

Prettty much the dog said fuck you

fucking +0 Points June 18, 2010

owned

 

Share Content