"A stranger from Craigslist POUNDED my wife"

Exclusive Shooshtime Offer - Join GF Revenge Only 1$ Today !!!

Newest Additions

DAMN! Just let her ride and you'll EXPLODE BUSTED! And they don't seem to give a shit Wife gets shared, takes EVERYTHING they got! "oops... I fucked my friend's girlfriend" She comes by every weekend to drain this dick! 18-year-old bombshell keepin it grimey It's amazing how far a girl will go for money

Best of the Web

THE DREAM BANNED IN 5 COUNTRIES RIDE OF A LIFETIME When your little sister has a sleepover... BEST. SATURDAY. EVER. LOOKIN FOR A BIG ONE WHO IS THIS? NAME PLS!

10 Comments

Commenting as
1000
sarahbh184
sarahbh184 +0 Points September 22, 2017

wHaTs hEr nAmE?

Anonymous +0 Points August 12, 2017

Xhamster....not "hamster" lol.

Anonymous +0 Points August 12, 2017

I think this is the same girl. Search on hamster "he-shared-his-wife-with-his-friend"

addicted2sex00 +0 Points August 11, 2017

Looks fine as hell wish we could see her

Anonymous +1 Point August 11, 2017

It be nice if you could actually see the girl and not his ugly ass

Anonymous +0 Points August 11, 2017

shes NOT!!

Anonymous +0 Points August 11, 2017

her name is shauna fox . lives in oregon. "yermamashauna" on instagram ask

Anonymous +0 Points August 11, 2017

@Anonymous nah bro - tatoos

Anonymous +0 Points August 11, 2017

@Anonymous looking at the instagram the tattoos are recent

Anonymous +0 Points August 11, 2017

@Anonymous na, maybe not i checked again/ shauna fox is a fit bird mind

 

Share Content