Columbian Kids Play Chicken With Trains

sh0ck User Avatar
sh0ck
6,685 Views 7 years ago

Newest Additions

TIGHT? Nope, but this 18-year-old IS spectacular Snapchat 'celebrity' just put out a new masterpiece He walked in on his GF fucking another dude Remember that 'leaked cheerleader' video? We do No Fucks Given: HOT Tinder chick lets him film "my friend's BF ate my pussy, I sent her the video" She EARNED that ass with a lot of bedroom exercise

Best of the Web

BREAK MY HYMEN VIRGIN-TIGHT LOCK THE FUCKING DOOR! CURIOUS GF TRIES NEW THINGS R U FUCKIN SRS?? THE GOOD OL DTIMES "I DIDN'T SIGN UP FOR ANAL!"

6 Comments

Commenting as
1000
vpose -1 Points October 1, 2010

I love the grim reaper commentary. lol, lol!!

me -1 Points October 1, 2010

silly fuckers

brooklyngod -1 Points September 30, 2010

shit man is columbia that much of a boring place or are these kids just that fucken moronic. oh si

faggatyjoe -1 Points September 30, 2010

hope they all get pub hairs soon!

hmm -1 Points September 30, 2010

I hope this catches on with ALL colombian boys.

Damn -1 Points September 30, 2010

Couple gallons of heavy oil dumped from the train will fix this problem

 

Share Content