Boxer Takes One of The WORST Dives Ever

sh0ck User Avatar
sh0ck
8,760 Views 7 years ago

Newest Additions

DAMN! Girlfriend of the YEAR right here! Somehow she's still TIGHT after all that "my wife got rearranged by TWO black strangers" BUSTED the neighbor... and this happens... Irresistible college girl KILLS IT on 1st video Girlfriend's anal sex practice is paying off, big time She's so hot, he had to keep going after cumming

Best of the Web

THE CLASSICS I WANT THIS EVERY SINGLE NIGHT BEST DAY OFF EVER WHEN'S THE HONEYMOON? Mom STILL hasn't found the spy camera... If you want TIGHT pussy, fuck a FIT girl THIS AIN'T WWE

14 Comments

Commenting as
1000
Human. +0 Points July 30, 2010

...Given.

Human. +0 Points July 30, 2010

@Prove me wrong: Hopefully the Human race will exit this stage of competition and realize that consciousness is hard to come by in this vast universe. Of course, you are proof that humans have not yet learned and are still taking for granted what they are

rat +0 Points July 30, 2010

the coons on here must be using computers they stole from hard working white people.....

Charles Darwin +0 Points July 30, 2010

Cough Cough?

lilzook +0 Points July 29, 2010

that was gay

Prove Me Wrong +0 Points July 29, 2010

Shows how cowardly the white race are. Karl Marx say survival of the fittest. I dont see white ppl lasting that long. Ha

1234567 +0 Points July 29, 2010

white people.... can't fight for shit leave it to the blacks for this kind of sports

Noob +0 Points July 29, 2010

I demand to know why this was posted.

umm +0 Points July 29, 2010

OI!!! isnt this what happens daily in soccer? LOL soccer is for homos

0101010 +0 Points July 29, 2010

give me a break, inner ear problem - the man can't dip his head without passing out? Bullllllllshitttttttttt. tis a dive

darwin +0 Points July 29, 2010

The guy has a medical condition, probably an inner ear problem that affects his balance. As soon as he started ducking, he essentially knocked himself out. The person who sanctioned this fight should be shot.

Doc56 +0 Points July 29, 2010

WTF They needed to fill the time slot up with his rant?

Fudgie +0 Points July 29, 2010

Boxing is the dirtiest sport in the world (MAYBE horse-racing is dirtier). This is why boxing is going away.

Pete - England +0 Points July 29, 2010

Oh my days that was shocking. I thought C. Ronaldo was the worlds best diver but I've been proven wrong. I hope that Green chap battered him in the changing room!!

 

Share Content